Thursday, September 10, 2009

Dah lama tak bukak blog.......puasa kali ni semuanya dalam keterharuan yang bisa membuat jiwa terkesima.......korang tau apa yang aku dapat....?
1. Berat badan cuma tinggal 60 kg sahaja
2. Masa berbuka tidak lagi ditemani rokok
3. Berjaya mendapat resit no .......101 masa bayar fitrah (aku yg pertamalah tu...)
4. Mendapat 2 saman speed trap dalam tempoh 4 hari (kenalah RM600)
5. Tempat aku dah ada org ganti tapi surat aku tukar kemana2 belum dpt lagi
6. Tewas kpd permintaan akak yg nak baju raya 5 pasang (kopak aku)
7. Iwan amek UPSR dalam puasa
8. Dalam tempoh 1 bulan...mak ngan abah dah 2 kali xcident
9. Tengok pak ngah tumbuk mat rempit yg langgar abah ngan mak
10. Raya tahun ni aku tak buat lemang.....sbb aku tak leh mkn.....diabetes.

6 comments:

j0jet said...

ala tok cet napa x buat lemang?????

pak ngah belasah diaorg dgn dasyat ke atau jentik-jentik je?

nadia adzianti said...

jojet : gosip yg i dgr siap org kampung tnya...yunit blasah mati ke budak tuh..hahahahah..

dlm byk2 10 perkara tuh..wa paling kagum yg no 6..anak bongsu kan..mtk kapal terbang pun abah ley beli=)

~a.z.z.a.t.u.l~ said...

hello..
aku ni baju raya ade 2 je..
x bising pn..
n aku dpt jeans levis rm249..
hahah

j0jet said...

dpt jeans levis kecoh plak,haha..syabas

amirulxvii said...

Huh...Melakak lak eton. Mentang2 la aku beraya ngan seluar 50 hengget je.

Amie said...

laaa... aicik.. satu posting je ke?
penat je buka..